Property
management
Eens
u een gebouw in portefeuille hebt, dragen wij er verder zorg voor. Wij nemen
het volledige financieel, technisch en administratief beheer van uw gebouw op
ons. Ook als syndicus.
Financieel beheer
Huur
innen, onderhandelingen voeren met huurders of kopers, analyseren en
optimaliseren van huur en kosten, zorgen dat alle verbruiks- en andere kosten
correct doorgerekend worden aan de huurders en afrekeningen opstellen. Als
rentmeester nemen wij dit van u over.
Technisch beheer
Wij
staan in voor het onderhoud en beheer van uw gebouw met het oog op een
verhoging van de rendabiliteit en de creatie van meerwaarde op lange termijn. Denk
aan technische controles en onderhoud. We streven daarbij steeds naar een mooi
evenwicht tussen kosten en baten en zorgen dat alles aansluit bij uw timing en
budget.
Administratief beheer
Bij
een gebouw hoort heel wat papierwerk. Denk aan attesten voor verzekeraars, offertes
voor werken, contracten met nutsbedrijven, briefwisseling met huurders, facturen,
verslagen ... Wij nemen de administratie van uw gebouw op ons, efficiënt en
transparant.